Annem tansiyon hastası ve piyasadaki tüm zeytinler tuzlu olduğu için zeytin yemeye hasret kaldı. Televizyonda reklamınızı görünce hemen sipariş verdik. Siparişimiz elimize çok çabuk geçti ve özenle paketlenmiş. Zeytinlerin acılığı olur denmişti ama yok denecek kadar azdı hiç rahatsız etmedi. Ayrıca göndermiş olduğunuz hediye için çok teşekkür ederim. Daimi müşteriniz olacağım :)
İstanbulTesadüfen bana attığınız bir mail üzerine,dikkatimi çekipte web sitenizi incelemem sonucunda deneme amaçlı Tuzsuz zeytin ve İznik İrisi zeytinlerinizden sipariş verdim.Ertesi günü jet hızı ile hemen kargo geldi.Tuzsuz zeytin ben fazla sevmedim ama sevenler vardır muhakkak damak zevki sonuçta:) İznik irisi zeytininiz harikaaa.Ufak zeytinyağı ve elma sirkesi ikramınız için de çok teşekkür ederim. Ürünlerinizi tanıtmak için de fuarlara katılmanızı tavsiye ederim.Yolunuz açık şansınız bol olsun.Bol kazançlar.
İstanbulSEVGİLİ ILGIN HN. VE EKİBİNE SONSUZ TŞK.EDİYORUM VE DE ÜRÜNLERLE İLGİLİ KİŞİLERE TAVSİYEMDİRKİ ALIŞVERİŞ YAPARKEN ÖZELLİKLE ZEYTİNYAĞI,ZEYTİN,BAL,SALÇA KONUSUNDA HİÇ TEREDDÜT ETMEDEN SİPARİŞ VERSİNLER. ÇÜNKÜ HAKİKATEN ÜRÜNLERİN HEPSİ KALİTELİ VE ORGANİKKK. ZATEN MERAKLI OLAN HEMEN TADINDAN BİLİR KALİTESİNİ.DİLEĞİM BU KALİTEDE DEVAM ETSİNLER HİÇ KENDİLERİNİ BOZMADAN VE TÜKETMEDENN. SEVGİLERRR
ANKARAZeytini ve zeytinyağı çok güzel olan İznik Zeytin Evinden bu sefer de Marmaris Çam Balı denedik.Gerçekten de çok doğal ve lezzetliydi.Ilgın Hanım'ın ilgisine tekrar teşekkür ederim.Bal siparişlerim sürekli olacak gibi..Saygılarımla,
İSTANBULSağlık problemlerinden dolayı tuz yasak. Yıllardan beri tuzsuz zeytin arıyordum. Zeytine hasret kalmıştım. Sonunda tuzsuz zeytin buldum. Tadı harika.Yillardan beri zeytine hasrettim firmanız sayesinde zeytin yedim.Tavsiye ederim.bugun yeniden sipariş ettim.Ellerinize sağlık bizim gibileri düşünüp tuzsuz zeytin yaptığınız için.
Izmırtürkiye de iznik zeytin evinin dışın da böyle zeytin yok yüz de yüz tuzsuz zeytin alıyorum devamlı artık başka zeytin yiyemiyorum sevgili zeytin evi çok teşekkürler bize böyle bir ürünü tattırdığınız için .. insallah ülkemiz de dönüşüm olur da sağlıksız tuzlu zeytinlerden insanımız kurtulur tuz oranı sıfır zeytinlerle yeni nesil tanışır.. az tuzlu bir hayat için sevgi ile kalın saygılar..
İstanbulTam beklediğim gibi bir lezzet. Doğal olması, katkı maddesi içermemesi ve lezzeti… sadece hafif bir kekremsi ya da acımsı bir tat var ama zaten bunu söylemişlerdi. 6.5 aylık bebeğime yedirdim yüzünü ekşitmeden yedi. Bebekler için alacak olanların belki bir sorusuna cevap olur. Yanında gönderdikleri minik lezzetler de çok güzeldi. Bir sonraki alışverişte görüşmek üzere. Ellerinize emeklerinize sağlık
TunceliSayın İznik Zeytin Evi çlışanları, sevgili Ilgın Hanım,
Bir sabah maillerime baktığımda İznik Zeytin Evi’nden gelen bir maili gördüm. Zeytin…inanılmaz severim. Hemen sitenizi inceledim. Zeytinler ve özenle üretilen zeytinyağları harika görünüyordu. Müşteri yorumlarını okudum ve hiç düşünmeden hemen taş baskı zeytinyağı ve siyah zeytin iznik irisinden sipariş verdim. Ilgın Hanım gerçekten müşterisine özen gösteren ve ürünlerine son derece güvenen bir bayan. Sipariş öncesi ve sonrası da çok ilgisi gerçekten çok hoştu. Kargo ile gelen paketimiz çok özenle hazırlanmış ve paketlenmişti. Siparişlerimizin yanında gönderdiğiniz tadımlık diğer ürünler de birer harikaydı. Elimden geldiğince tanıtımınızı yapmaya çalışacağım. Artık doğal zeytin ve zeytinyağı bulma sıkıntım sona erdi. Bana iyi ki mail yollamışsınız, Sizleri iyi ki tanımışım Sevgili İznik Zeytin Evi, sevgili Ilgın Hanım. Antalya’dan sevgi ve saygılar…
Öncelikle tesadüfen gördüğüm yüzde yüz sıfır tuz zeytini ürettiğiniz için tşk ederim.Tuz tüketiminin bünyeme zarar verdiğini gördüğüm zamandan bu yana uzun yıllardır zeytin tüketemiyordum.Ürünün gönderimi aşamasındaki kargo ilgi olayı mükemmel geldikten sonra tadımda da çok beğendim. Benim gibi tuz ile ilgili sağlık sıkıntısı olanlara tavsiye ederim.
ANKARAİNTERNETTE KALİTELİ ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞI ARAŞTIRMASI YAPARKEN TESADÜFEN BU SİTEYİ BULUP HEMEN TAŞ BASKI ZEYTİNYAĞI VE İZNİK İRİSİ SİYAH ZEYTİN SİPARİŞİ VERDİM. SİPARİŞİM ÇOK ÖZENLE PAKETLENİP EN KISA SÜREDE GÖNDERİLDİ. HER İKİ SİPARİŞİMİN TADI, LEZZETİ MÜKEMMEL. İZNİK ZEYTİN EVİ SAHİPLERİ TARAFINDAN DA TELEFONLA ARANIP ÜRÜNÜN ELİME GEÇİP GEÇMEDİĞİNİN VE ÜRÜNÜ BEĞENİP BEĞENMEDİĞİMİN SORULMASI AYRI BİR NEZAKET OLDUĞU GİBİ SATICININ ÜRÜNÜMÜ SATAYIM GERİSİ BENİ İLGİLENDİRMEZ DÜŞÜNCESİNDE OLMADIĞINI GÖSTERMEKTEDİR. SATIN ALDIĞIM BU ÜRÜNLERİ TEKRAR SİPARİŞ VERECEĞİM. HERKESE TAVSİYE EDERİM. TELEFONLA ARAYAN HANIMEFENDİYE TEŞEKKÜR EDERİM.
ZONGULDAK