Ürünlerin bir çoğunu aldım.Gerçekten mükemmel.Özellikle Erken hasat zeytinyağını herkese tavsiye ederim.Zeytinyağı genelde ağır olur diyenler erken hasat zeytinyağını mutlaka denemeliler.Tuzsuz sele zeytin sevenler için daldan sele zeytini 10 numara.Emeği geçen herkese tebrikler.Bu arada internet siteniz ve müşterilere ilginiz takdire değer.Başarılarınızın devamı dileğiyle...
İstanbulİznik zeytin evi ile tanışmam halis zeytin yağı ararken tesadüf eseri oldu ve ilk siparişimi verdikten sonra başka yer aramaya gerek olmadığını gördüm. ilk siparişlerim hep taş baskı soğuk sıkım zeytinyağları oldu ama sonra farklı lezzetler de denemek için erken hasat ve natürel sızma ürünlerinden de aldım. Ve kesinlikle her üründe gerçekten mükemmel.
Ilgın hanım ve ekibini, ürünler elimize sağ salim geçinceye kadar göstermiş oldukları ilgi ve destekten ötürü tebrik ediyor ve böyle hizmetlerle çok nadir karşılaştığımızı belirterek teşekkür ediyorum.
Son sözüm, ellerinize sağlık...
Sıfır tuzlu siyah zeytininiz harika!.. Zeytinin doğal baharatlı aromasını alabiliyorsunuz. Beni çocukluğumdan kalan tadla yeniden buluşturdunuz, çok teşekkürler!..
İstanbulMerhaba,
Rahatsızlığımdan dolayı tuzsuz zeytin almak istediğimde sitenize ulaştım.Ürününüzün %100 tuzsuz olması ile siparişimi verdiğimde, İlgili geri dönüşünüz ürünün özelliğini belirtmeniz tat almadanda memnuniyet vericiydi.%100 tuzsuz zeytin elime ulaştığında özen ile hazırlandığı, Sızma zeytinyağı ile harmanlanmış baskın acımsı tadı dengeliyor, lezzetine lezzet katıyor.Ürünü 2 kere sipariş verdim ilk sefer gibi bilgilendirildim.Teşekkürler.
HAYIRLI İŞLER DİLERİM.
Hem tuzlu ve tuzsuz aldık , muhteşem. Paketleme inanılmaz güzel ve eminiyetli . Çok memnun kaldık . Ellerinize sağlık.
AntalyaSite üzerinden 2 farklı çeşit zeytin yağı sipariş verdim..Sonrasında yetkililerin telefon görüşmelerimizdeki ilgi ve alakası süperdi..Hemen paketi vermişler kargoya..Üstelik yağlar cam şişede olduğu halde paket son derece özenli yapılmış..Ayrıca jest olarak tatmamız için bir kavanozda İznik irisi zeytin göndermişler..Yağlar ise görsel olarak oldukça iyi görünüyor..Henüz tatmaya zamanım olmadı..
Yalnız şu kesin;her halden belli ki arkadaşlar işini severek yapıyor..Hayatın en olağan doğaçlamalarından biridir;
''severseniz özenirsiniz''..
İnternetten alışveriş yapmaya mesafeli arkadaşlar başta olmak üzere herkese kesinlikle tavsiye ediyorum..Pişman olmazsınız...
Bu keyifli alışveriş için çok teşekkürler İznik Zeytin Evi,devamı gelecek...
Yine zeytin ve zeytinyağı mucizeleri yaratmışsınız.ellerinize ve yüreğinize sağlık.nerdeyse zeytinyemeği bırakmıştık,marketlerde iyi zeytin bulamadığımız için.Sonunda zeytinlerimize,zeytinyağımıza kavuştuk.tekrar emeğinize sağlık.Teşekkürler
ecz.Gülden Fındık Bolu
2014 yılı Ekim ayının son günü e-posta olarak gelen bir mesaj ile İznik zeytin Evinden haberdar oldum. Daha önce çeşitli yerlerden -Zeytinli, Ayvalık, Çanakkale vs- zeytinyağı denemelerimiz olmuştu. Fakat Ilgın Hanım ile telefon görüşmemiz ve herhangi bir esnaf gibi davranmayıp, gayet samimi bir şekilde izahat vermesiyle ilk siparişimi verdim. Bazı yorumcuların yazdığı gibi biz de ekmeği zeytinyağına banarak yemeyi, balığın üzerine bir miktar eklemeyi çok severiz. Hatta annem ki kendisi Bodrum'ludur, küçükken incirin arasını açıp içerisine bir miktar badem veya fındık koyup en sonra bir kaç damla zeytinyağı ilave ederek yediklerini anlatır. Bu arada firma olarak geri dönüşleri, malzemenin gelip gelmediğini kontrol etmeleri, malzeme ile ilgili yorumlarımızı almaları, kargo ambalajı vs. tek kelimeyle mükemmel. Ellerinize, emeğinize sağlık. Hayırlı işler dileklerimle.
ANKARAakça armutlar geldi..
çocukluğumdaki lezzet..
soluk almadan tüketiyorum..
nektarinler de öyle..
teşekkürler..
Defalarca alışveriş yaptım zeytin, zeytinyağı, sabun, elma sirkesi hepsinden memnun kaldım. Çok teşekkürler.
istanbul