Bebeğim için tuzsuz siyah zeytin aldım çok lezzetli ve acı değil bebeğim de çok begendi, teşekkürler.
İstanbulDeğerli "doğal ve geleneksel ürün emekçileri" İlgin Hanım ve Özgür Bey,
yaklaşık 3 yıldır sizlerden hemen her ürününüzü alıp tattım ve analizler yaptırdım. Biraz geç yazılmış bir yazı oldu kusura bakmayın.
Kaliteye, doğal olana ve sağlığa verdiğiniz önem ve içinde bulunduğumuz koşullarda yılmadan verdiğiniz mücadele için tebriklerimi iletmek isterim.
Bulunduğum Üniversitede Sağlık Bilimleri fakültesinde Beslenme ve Diyetetik bölümü de dahil olmak üzere ürünlerinizle neredeyse bu işi iyi bilen tüm sağlık kökenli ve kimya kökenli arkadaşlar tanışmış oldu. Hepsinin ortak kanaati ürünlerinizin gerçekten doğallığın hakkının verildiği idi.
Yurtdışı seyahatlerimde de özellikle İtalya' dan ve İspanya' dan (zeytinyağına olan özel ilgim, Sağlık Sosyolojisi dersini veriyor olmam nedeniyle, uluslararası zeytinyağı derecelendirme kurulunun sayfalarını da sürekli inceleyen biri olmam nedeniyle), dünyaca ödül almış ilk 100 ürünleri zaman zaman alıyor ve tadıyorum. Bence ürünleriniz bu derecelendirmeye girecek kadar güzel. Tekrar tebrik ediyor, uzun yıllar etkileşimde olmayı diliyorum.
Sağlıkla ve doğallıkla kalın.
türkiye de iznik zeytin evinin dışın da böyle zeytin yok yüz de yüz tuzsuz zeytin alıyorum devamlı artık başka zeytin yiyemiyorum sevgili zeytin evi çok teşekkürler bize böyle bir ürünü tattırdığınız için .. insallah ülkemiz de dönüşüm olur da sağlıksız tuzlu zeytinlerden insanımız kurtulur tuz oranı sıfır zeytinlerle yeni nesil tanışır.. az tuzlu bir hayat için sevgi ile kalın saygılar..
İstanbulIlk siparişim olan tuzsuz zeytin az önce geldi tadı hafif buruk fakat çok lezzetli. Yanında hediye olarak gönderilen elma sirkesi ise günün sürprizi oldu. Başka alışverişlerde görüşmek dileğiyle, çok teşekkür ediyorum.
AnkaraMerhabalar,
İnternette, özellikle Tuzsuz Zeytin araken, birkaç ay önce İznik zeytin eviyle tanıştım, gerek tuzsuz, gerekse tuzlu normal zeytinleri çok çok güzel ve lezzetliydi ve abonesi olduk, İznik Zeytin Evi olarak ürünlerinin her zaman arkasında oldular. En son siparişimiz olan kiraz, siparişimizden birgün sonra elimize ulaştı gerçekten çok güzel ve çok lezzetli, özenle paketlenmişti... Çok teşekkürler İznik Zeytin Evi, sonraki alışverişlerimize tekrar görüşmek üzere...
Ferudun Akyol
ANTALYA
Herbir urun damak catlatan ve bagimlilik yapacak lezzette kesinlikle tavsiye ediyorum.ozellikle yesil halhali zeytin ve iznik irisinin mudavimi olduk ayrica salca ,nar eksisi ,tarhanin lezzeti gecekten harika. kahvaltilarimizi taclandiran bu lezzetlerle erken hasat zeytinyagina ekmek banmanin lezzetinde aradigimizi gercekten bulduk ve arayanlar icin gercekten cok dogru bir adressiniz.
İstanbulÜrünlerinizin tadına bir dostumun kahvaltısında baktım. Müthişti. Hemen adresi alıp sipariş ettim ve ben de devamlı bağımlısı oldum. Doğal lezzet, kalite ve az tuzlu vazgeçilmez zeytin bir harika...
BursaSiparişlerimi dün aldım,alır almaz da numuneleri hemen açıp arkadaşlarımızla birlikte denedik.
Yağ (taş baskı) da yeşil zeytin de (özellikle tuzsuz oluşu) çok lezzetliydi.Hele sele zeytini muhteşem..
Teşekkür ederim,herkesin ellerine emeklerine sağlık..
Herkese tavsiye ederim.
Merhabalar
Zeytin yağını kullanmıştım ve beğendiğimi size yazmıştım. ZEYTİN kavanozunu bu gün açtım....taze SİMİT ile harika oldu teşekkür ederim. FACEBOOK daki arkadaşlarıma da aşağıdaki mesajı gönderdim. teşekkür ederim.
5 şubat saat 20.20
Turgay Mehmet Tezcanlı
Bir TAVSİYE:Arkadaşlar uzun zamandır Marketlerden aldığım zeytinlerden memnun değildim çoğu zehir gibi acı çıkıyordu.....pahalısını da denedim ucuzunu da denedim.....nerdeyse soğuyordum zeytinden....amma İNTERNETTE tesadüfen bir firma gördüm...."Bursa" danİZNİK Zeytinevi...ZEYTİN ve Zeytinyağı siparişi verdim,. durumu da kendilerine anlattım......velhasıl hem dürüst bir firma imiş hem de gönderdikleri ZEYTİN ve Zeytinyağından çok memnun kaldım fiatları da uygun geldi bana.....Esnfalığı da dürüst. ....belki benim gibi ZEYTİN mağduru olabilir diye adresini veriyorum.
www.iznikzeytinevi.com
İznik Zeytin Evinden arkadaşlarımın tavsiyesi ile Taş sızma ve erken hasat zeytinyağı ile daldan sele zeytin sipariş ederek aldım. Almış olduğum ürünlerin lezzeti mükemmel. Ailecek çok memnun kaldık. Herkese tavsiye ediyorum. Kalite ve lezzet burada. Hemen hiç çekinmeden sipariş versinler. Afiyet olsun..
KOCAELİ