Taş Baskı Zeytinyağı sipariş etmiştim ;Sipariş ettiğim ürün mükemmel bir ambalajla elime ulaştı.ürünler nefis,Herkese tavsiye edeceğim,BURAK Beyede Teşekkür ederim..
KONYAİlk kez sipariş vermiştim. Hemen arkasından siparişimle ilgili bilgi için firma tarafından arandım. Çok ilgililer ve kesinlikle de sattıkları ürüne güveniyorlar. Çünkü çok kaliteli
iş yapiyorlar. Bir de zeytinle birlikte zeytin yaprağı siparişi vermiştim. O da aynı şekilde tertemiz şekilde elime ulaştı. Kargolama çok düzgün paketleme kilit Kraft poşet tarzı sağlam bir malzeme şeklinde. Yanında Trabzon kurusu koymuşlar , bunun da gramajı gayet iyi. Bunun için de özellikle teşekkür ediyorum. Etrafımdaki herkese tavsiye edeceğim ve kesinlikle alışveriş yapmaya da devam edeceğim.
Yıllardır görüşemediğimiz halde benim için her zaman eskimeyen dostum olarak kalan, kendisini hep gülen yüzüyle, yaptığı güzel işlerle hatırladığım arkadaşım Ilgın bu sefer de beni şaşırtmadı. Sevgili eşi ile zeka, emek ve özenlerini birleştirip müthiş bir iş çıkartmışlar ortaya. Ürün seçimlerini, kontrollerini, saklama koşullarını ve hazırlama aşamalarını görme şansını yakaladım. Ürün kalitesinin devamı için bir bu kadar daha kafa yoran birileri var mıdır bilmiyorum. Ben artık hiç bir şekilde başka zeytin ve zeytinyağı tüketemiyorum. Tadabilen arkadaşlarım da aradaki farkı hemen anladılar. Salça, bal, erişte, reçel vb gibi ürünler de müthiş. Sevgili arkadaşlarım, sizi bir kez daha tebrik ediyorum. Daha çok kişiye ulaşmanızı temenni ediyorum.
KonyaGELDİK,GÖRDÜK,TATTIK.BİNBİR EMEKLE HAZIRLADIĞINIZ ÜRÜNLERİNİZİ BÜYÜK KEYİF VE BEĞENİYLE TÜKETİYORUZ. İYİ Kİ VARSINIZ.DOSTLARIMIZA TAVSİYE EDERKEN MUTLUYUZ.BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN.SAĞLICAKLA...
İSTANBUL2 günlük internet üzerinden işlenmemiş zeytin satın alma arayışım, İznik Zeytinevi'ni bulmamla sonlandı. Öncelikle logoya, sonra web sitesine, yazılan açıklamalara hayran oldum. Tamam dedim, işte budur! Yanılmamışım. Geçen hafta ilk siparişimi verdim. Bir de zeytin fidanı aldım, gözüm gibi bakacağım. Gerek ürün kalitesi, gerek kargo, gerekse iletişimden çok memnun kaldım. Bugün de ikinci siparişimi verdim. Tuzsuz zeytini çok merak ediyorum, hayalimdi! Bir sonraki siparişim zeytinyağı olacak. Mevsime göre edinebileceğim diğer ürünlerin zamanını da büyük sabırsızlıkla bekliyorum. Ellerinize, emeğinize sağlık. İyi ki varsınız.
IstanbulGünaydın sevgili İZNİK ZEYTIN EVI 2 gün önce siparış ettiğim muhteşem lezzetteki tuzsuz zeytinimi bu sabah kahvaltıma yetiştirdiniz.Çok mutlu oldum ellerinize sağlık.Hep böyle kalite doğal ve güzel kalmanız dileği ile teşekkürlerimi iletirim:)
İstanbulMerhabalar,
İnternette, özellikle Tuzsuz Zeytin araken, birkaç ay önce İznik zeytin eviyle tanıştım, gerek tuzsuz, gerekse tuzlu normal zeytinleri çok çok güzel ve lezzetliydi ve abonesi olduk, İznik Zeytin Evi olarak ürünlerinin her zaman arkasında oldular. En son siparişimiz olan kiraz, siparişimizden birgün sonra elimize ulaştı gerçekten çok güzel ve çok lezzetli, özenle paketlenmişti... Çok teşekkürler İznik Zeytin Evi, sonraki alışverişlerimize tekrar görüşmek üzere...
Ferudun Akyol
ANTALYA
Firmanızı Tele1 den öğrendim
Sipariş ettiğim ürünler tam zamanında ve çok güzel ambalaj içinde geldi. Daha önemlisi tuzsuz zeytin ve az tuzlu sele olağanüstü güzellikte. Sirkelerinizde çok güzel
Sizi çok tebrik ediyorum. ayrıca erik sirkesi hediyenize çok teşekkür ediyorum.
göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için teşekür ederim.Taş baskı zeytinyağı harika bitince tekrar siparişimi vericem.
FİNİKE/ ANTALYASiparişim çok kısa zamanda elime ulaştı. Tuzsuz siyah zeytin almıştım. Gerçekten tamamen tuzsuz oldukları için çok mutluyum. Eşimin tansiyon sorunu olduğundan uzun süredir arayış içindeydim. Bundan sonra yerimiz belli. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Emeği geçenlere teşekkürler
İstanbul