Elinize emeğinize sağlık 0 tuzlu ürün ihtiyacıma o kadar çok cevap veriyorki teşekkürlerimi sunuyorum. Ürünlerinizi herkese öneririm
İstanbulİlk defa alışveriş yaptım..son derece özenli ve hakikaten hiç tuzsuz ürünü,söz verdikleri tarihte yolladılar.
Ürünlerini hiç tereddüt etmeden alabilirsiniz..tavsiye ederim. .teşekkürler
Site üzerinden 2 farklı çeşit zeytin yağı sipariş verdim..Sonrasında yetkililerin telefon görüşmelerimizdeki ilgi ve alakası süperdi..Hemen paketi vermişler kargoya..Üstelik yağlar cam şişede olduğu halde paket son derece özenli yapılmış..Ayrıca jest olarak tatmamız için bir kavanozda İznik irisi zeytin göndermişler..Yağlar ise görsel olarak oldukça iyi görünüyor..Henüz tatmaya zamanım olmadı..
Yalnız şu kesin;her halden belli ki arkadaşlar işini severek yapıyor..Hayatın en olağan doğaçlamalarından biridir;
''severseniz özenirsiniz''..
İnternetten alışveriş yapmaya mesafeli arkadaşlar başta olmak üzere herkese kesinlikle tavsiye ediyorum..Pişman olmazsınız...
Bu keyifli alışveriş için çok teşekkürler İznik Zeytin Evi,devamı gelecek...
iznik irisi zeytin gayet güzel.tuzsuz olan biraz acı (telefonda acı olduğunu söylediniz) zamanla alışılır.burada en önemlisi kimyasal madde kullanmamanız.kimyasal madde acısı değil en azından.hediyeniz için tesekkür ederim.
İstanbulİZNİK ZEYTIN EVI
ARADIĞIMI. ORADA BULDUM
KALITELI DOĞALLIK KOKAN ÜRÜNLER
ÖZENLI PAKETLEME
ILGIN HANIMIN SICAK YAKLAŞIMI
BAŞKA YERDEN ALMAM
Merhabalar,
İznik Zeytin Evi'ni internetten buldum, yorumları okuyarak biraz da çekinerek Tuzsuz Zeytin şiparişi verdim.
İşletme sahibi sipariş sonrası iletişime geçti, yaklaşımı olumlu ve çok kibardı.
Ürünler bir günde kapıda ödeme ile elime ulaştı, zeytinlerin tadı gerçekten çok lezzetli, tavsiye ederim..
Merhabalar,
Sizden yapmış olduğum ilk alış verişimdi ilginiz, alakanıZ için öncelikle çok teşekkür ederim ürün kaliteniz gayet iyi ve ürün yanında göndermiş olduğunuz hediye mutlu etti çok çok teşekkür ederim emeğinize sağlık
Mükemmel bir lezzette tuzsuz siyah zeytin endişe ederek aldım lakin çok memnun kaldım ayrıca hediyeler için teşekkür ederim böyle samimi ve dürüst firmalar artık kalmadı uzun yıllar sonra harika bir zeytin yemek olanağına kavuşmak beni çok mutlu etti kendilerine minnettarım.
AdanaMerhabalar
Zeytin yağını kullanmıştım ve beğendiğimi size yazmıştım. ZEYTİN kavanozunu bu gün açtım....taze SİMİT ile harika oldu teşekkür ederim. FACEBOOK daki arkadaşlarıma da aşağıdaki mesajı gönderdim. teşekkür ederim.
5 şubat saat 20.20
Turgay Mehmet Tezcanlı
Bir TAVSİYE:Arkadaşlar uzun zamandır Marketlerden aldığım zeytinlerden memnun değildim çoğu zehir gibi acı çıkıyordu.....pahalısını da denedim ucuzunu da denedim.....nerdeyse soğuyordum zeytinden....amma İNTERNETTE tesadüfen bir firma gördüm...."Bursa" danİZNİK Zeytinevi...ZEYTİN ve Zeytinyağı siparişi verdim,. durumu da kendilerine anlattım......velhasıl hem dürüst bir firma imiş hem de gönderdikleri ZEYTİN ve Zeytinyağından çok memnun kaldım fiatları da uygun geldi bana.....Esnfalığı da dürüst. ....belki benim gibi ZEYTİN mağduru olabilir diye adresini veriyorum.
www.iznikzeytinevi.com
Tuzsuz zeytin alabileceğim bir yer ararken buldum İznik Zeytin Evini. Annem ve babam tansiyon hastası onlar için araştırıyordum. Sonunda böyle bir yer bulduğum için şanslıyım. Artık doyasıya ve iştahla tüketiyorlar zeytini.
Ankara