Bizim gözümüzde her müşterimiz çok değerlidir. Bu yüzden "Sizin mutluluğunuz bizim mutluluğumuzdur" ortak paydasından yola çıkarak müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı birinci hedefimiz olarak görüyor ve bu memnuniyeti koşulsuz ve sınırsız olarak nitelendiriyoruz.
Herhangi bir nedenden dolayı alışverişinizden memnun kalmadığınız takdirde satın aldığınız ürünün,
Ayrıca iade için herhangi bir süre kısıtlaması da uygulamıyoruz.
Satın alma süreçlerinde olduğu gibi ve iade süreçlerinde de sizleri telefon, e-posta ve sms yoluyla bilgilendiriyoruz.
Tamamen tesadüf eseri karşıma çıktı sayfanız.Doktorumun yaşadığım bir sağlık problemi için verdiği sodyum diyeti (Sıfır tuz diyeti) sonucu herşeyin tuzsuz olması gerekiyordu.Sayfanızda "ÖYKÜNÜZÜ" okudum.Çok güzeldi.Tuzsuz zeytin olabileceğini görünce gözlerime inanamadım. Tuzsuz o kadar az yenecek şey varki!!!
Biliyormusunuz o gece rüyamda hep zeytin yedim.(artık ne kadar özlemişsem.)
Ertesi gün telefonla konuştum ve siparişimi verdim.MÜKEMMEL BİR ZEYTİN.Gerçek zeytinyağı içinde.Bu arada paketleme süper.Küçük hediyeniz için teşekkür ederim.Çok zarifsiniz.Veeeee iyiki varsınız.Emeğinize sağlık.Sevgiyle
Not:Öyküye çok selam.
2014 yılı Ekim ayının son günü e-posta olarak gelen bir mesaj ile İznik zeytin Evinden haberdar oldum. Daha önce çeşitli yerlerden -Zeytinli, Ayvalık, Çanakkale vs- zeytinyağı denemelerimiz olmuştu. Fakat Ilgın Hanım ile telefon görüşmemiz ve herhangi bir esnaf gibi davranmayıp, gayet samimi bir şekilde izahat vermesiyle ilk siparişimi verdim. Bazı yorumcuların yazdığı gibi biz de ekmeği zeytinyağına banarak yemeyi, balığın üzerine bir miktar eklemeyi çok severiz. Hatta annem ki kendisi Bodrum'ludur, küçükken incirin arasını açıp içerisine bir miktar badem veya fındık koyup en sonra bir kaç damla zeytinyağı ilave ederek yediklerini anlatır. Bu arada firma olarak geri dönüşleri, malzemenin gelip gelmediğini kontrol etmeleri, malzeme ile ilgili yorumlarımızı almaları, kargo ambalajı vs. tek kelimeyle mükemmel. Ellerinize, emeğinize sağlık. Hayırlı işler dileklerimle.
ANKARAAnnem tansiyon hastası ve piyasadaki tüm zeytinler tuzlu olduğu için zeytin yemeye hasret kaldı. Televizyonda reklamınızı görünce hemen sipariş verdik. Siparişimiz elimize çok çabuk geçti ve özenle paketlenmiş. Zeytinlerin acılığı olur denmişti ama yok denecek kadar azdı hiç rahatsız etmedi. Ayrıca göndermiş olduğunuz hediye için çok teşekkür ederim. Daimi müşteriniz olacağım :)
İstanbulSevgili İznik Zeytin Evi, siparişlerim hemen geldi.kolilemeye gösterdiğiniz özen, ürünleriniz hepsi 1.kalite. Bundan sonra sizin ürünlerinizin bağımlısı olacağım kesin. Çok teşekkürler ve hayırlı işler...
İzmirözel üretim erken hasat zeytinyağı sipariş etmiştim Kokusu (yeşil zeytin, zeytin yaprağı ve çimen) tadı rengi ve genizde bıraktığı hafif acılık mükemmeldi Dört dörtlük bir zeytinyağı Ayrıca telefonla görüştüğümüz kişiler de çok kibar ve ilgililer Teşekkürler İznik zeytinevi
AnkaraYaklaşık 3 yıl önce İznik zeytin evi ile tanıştım .Zeytin ve zeytinyağının mükemmelliğini lezzetini keşfettiğimi düşünüyorum..Ilgın hanım ve Bektaş beyi böyle lezzetli organik ürünleri bizlere sağladığıiçin çok teşekkür ediyorum...Hangi ürünü aldıysam çok memnun kaldım... sizlere iznik zeytin evini kesinlikle tavsiye ediyorum...
İSTANBUL / BAHÇELİEVLERTesadüfen bana attığınız bir mail üzerine,dikkatimi çekipte web sitenizi incelemem sonucunda deneme amaçlı Tuzsuz zeytin ve İznik İrisi zeytinlerinizden sipariş verdim.Ertesi günü jet hızı ile hemen kargo geldi.Tuzsuz zeytin ben fazla sevmedim ama sevenler vardır muhakkak damak zevki sonuçta:) İznik irisi zeytininiz harikaaa.Ufak zeytinyağı ve elma sirkesi ikramınız için de çok teşekkür ederim. Ürünlerinizi tanıtmak için de fuarlara katılmanızı tavsiye ederim.Yolunuz açık şansınız bol olsun.Bol kazançlar.
İstanbulİznik Zeytin Evi’ne internette tuzsuz zeytin ararken denk geldim, sipariş verdikten sonra telefon ile arayıp siparişimle ilgili bilgi verildi, gayet ilgiliydi arayan hanımefendi. Sipariş yola çıktıktan 1 gün sonra Ankara’ya adresime ulaştı ve paketleme oldukça özenliydi. Teşekkürler.
AnkaraSİPARİŞİNİ VERDİĞİM SELE VE İZNİK İRİ ZEYTİNİNİN LEZZETİ ÇOK GÜZEL.AYRICA ÜRÜNLER CAM KAVANOZ İÇERİSİNDE SAĞLAM BİR ŞEKİLDE TARAFIMIZA ULAŞTI.HEDİYE OLARAK GÖNDERDİĞİNİZ ELMA SİRKESİ DE ÇOK GÜZEL.ALIŞVERİŞTEN ÇOK MEMNUN KALDIM.İLGİNİZ VE HEDİYENİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE.
GAZİANTEPTam beklediğim gibi bir lezzet. Doğal olması, katkı maddesi içermemesi ve lezzeti… sadece hafif bir kekremsi ya da acımsı bir tat var ama zaten bunu söylemişlerdi. 6.5 aylık bebeğime yedirdim yüzünü ekşitmeden yedi. Bebekler için alacak olanların belki bir sorusuna cevap olur. Yanında gönderdikleri minik lezzetler de çok güzeldi. Bir sonraki alışverişte görüşmek üzere. Ellerinize emeklerinize sağlık
Tunceli