1kg Salamura Siyah Zeytin sipariş vermiştik yanında 400 gr az tuzlu ve 400 gr tuzsuz zeytin de vardı ayrıca yanında gönderdiğiniz hediyeler için de çok teşekkür ederiz henüz tadına bakmadık iftarı zeytinlerinizle açıcaz İnşallah memnun kalırsak tekrardan sipariş vermeyi kesinlikle düşünüyoruz iyi günler dilerim
SAKARYAİznik zeytin evi ile tanışmam halis zeytin yağı ararken tesadüf eseri oldu ve ilk siparişimi verdikten sonra başka yer aramaya gerek olmadığını gördüm. ilk siparişlerim hep taş baskı soğuk sıkım zeytinyağları oldu ama sonra farklı lezzetler de denemek için erken hasat ve natürel sızma ürünlerinden de aldım. Ve kesinlikle her üründe gerçekten mükemmel.
Ilgın hanım ve ekibini, ürünler elimize sağ salim geçinceye kadar göstermiş oldukları ilgi ve destekten ötürü tebrik ediyor ve böyle hizmetlerle çok nadir karşılaştığımızı belirterek teşekkür ediyorum.
Son sözüm, ellerinize sağlık...
Ilk siparişim olan tuzsuz zeytin az önce geldi tadı hafif buruk fakat çok lezzetli. Yanında hediye olarak gönderilen elma sirkesi ise günün sürprizi oldu. Başka alışverişlerde görüşmek dileğiyle, çok teşekkür ediyorum.
AnkaraZeytinleri bugün açtım,harika,tam istediğim gibi tuzsuz.
1 kg. almıştım, tekrar sipariş vereceğim.Emeğinize sağlık,çok teşekkür ederim.
Almış olduğum Erken Hasat Zeytinyağı ile Siyah Zeytin Daldan Sele bir harika, bugüne kadar yediğim en leziz zeytin diyebilirim.zeytinyağı kahvaltılarımızın ve salatalarımızın vazgeçilmezi oldu.Sizleri herkese tavsiye ediyorum. Emeğinize sağlık ayrıca hediyeleriniz içinde çok teşekkür eder saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
EdirneDiğer ürünleri de zaman zaman sipariş veriyor olmakla beraber, bu siteden alışveriş yapma temel sebebim zeytin :) Güvenerek alıp tüketmenin *huzuru* ve *şevki* bir yana, zeytini zaten seven birisi olarak çok çok çok kaliteli ve sağlıklı ve doğal ürünler tüketme imkanı bulduğumun farkındayım, ve çok teşekkür ediyorum hem zeytinler adına hem kendi adıma, ve güzel topraklarda hak ettiği gibi güzel işler için, saygılar, selamlar.
AnkaraÖncelikle tesadüfen gördüğüm yüzde yüz sıfır tuz zeytini ürettiğiniz için tşk ederim.Tuz tüketiminin bünyeme zarar verdiğini gördüğüm zamandan bu yana uzun yıllardır zeytin tüketemiyordum.Ürünün gönderimi aşamasındaki kargo ilgi olayı mükemmel geldikten sonra tadımda da çok beğendim. Benim gibi tuz ile ilgili sağlık sıkıntısı olanlara tavsiye ederim.
ANKARATuz kullanamadığım için yıllardır zeytin yiyemiyorum araştırırken iyiki size denk geldim Zeytinler cokk lezzetli ağızda muhteşem özgün bir tat bırakıyor. Hızlı kargo muhteşem zeytinlerim için cokk TEŞEKKÜR ediyorum. Emeğinize sağlık sağolun????????????????????
IzmirLezzetin estetikle buluştuğu ürünlerinizin her biri ayrı ayrı övgüye ve tatmaya değer. Zeytinyağınızı, yeşil zeytininizi ve tatlı tarhananızı da ayrıca taçlandırmak isterim :) Çalışmalarınız ve ürettikleriniz daim olsun.
SamsunÖncelikle ilginize çok teşekkürler.
Özellikle tuzsuz zeytininiz ilgimi çekmişti. Çok güzelmiş. Diğer iri zeytin de harika. Elma sirkesi hediyeniz için de çok çok teşekkürler. Çok düşüncelisiniz.
Dostluğa dayalı alışveriş yapabilme şansını yaşattığınız için ayrıca teşekkürler.
Sevgiler