İznik irisi zeytininizden sipariş vermiştik , gerçekten harika
AdanaDefalarca alışveriş yaptım zeytin, zeytinyağı, sabun, elma sirkesi hepsinden memnun kaldım. Çok teşekkürler.
istanbulLezzetin estetikle buluştuğu ürünlerinizin her biri ayrı ayrı övgüye ve tatmaya değer. Zeytinyağınızı, yeşil zeytininizi ve tatlı tarhananızı da ayrıca taçlandırmak isterim :) Çalışmalarınız ve ürettikleriniz daim olsun.
Samsun Bu yorumları Okuyan herkese merhaba.
Ben ve eşim hastalıklı yaşlı insanlarız. tuzsuz beslenmemiz gerekiyor. ayrıca zeytin ve ürünlerini çok seviyoruz.aradığımız %100tuzsuz zeytini burda bulduk. simdi gönül rahatlığıyla zeytin yiyoruz. daha ne diyeyim iznik zeytin evine ve çalışanlrına çok teşekkür ediyoruz. ayrıca çok nazik insanlar gönderdikleri kargo paketlerinede kendi ürünlerinden süpriz hediyeler gönderiyorlar.bunun içinde ayrıca bir teşekkürü hak ediyorlar.
İznik Zeytin Evi ile reklam amaçlı gönderdikleri e-mail yoluyla tanıştım. İyi ki tanışmışım. 2 yıldır tuzsuz zeytin satan firma arıyordum, sonunda buldum. İznik Zeytin Evi nin %100 tuzsuz siyah zeytinini herkese tavsiye ederim. Bu zeytini yediğinizde zeytinin gerçek tadını alacaksınız. İznik Zeytin Evine tuzsuz zeytin üretip, satışa sundukları için çok teşekkür ediyorum.
KocaeliFirmanızı Tele1 den öğrendim
Sipariş ettiğim ürünler tam zamanında ve çok güzel ambalaj içinde geldi. Daha önemlisi tuzsuz zeytin ve az tuzlu sele olağanüstü güzellikte. Sirkelerinizde çok güzel
Sizi çok tebrik ediyorum. ayrıca erik sirkesi hediyenize çok teşekkür ediyorum.
SİPARİŞİNİ VERDİĞİM SELE VE İZNİK İRİ ZEYTİNİNİN LEZZETİ ÇOK GÜZEL.AYRICA ÜRÜNLER CAM KAVANOZ İÇERİSİNDE SAĞLAM BİR ŞEKİLDE TARAFIMIZA ULAŞTI.HEDİYE OLARAK GÖNDERDİĞİNİZ ELMA SİRKESİ DE ÇOK GÜZEL.ALIŞVERİŞTEN ÇOK MEMNUN KALDIM.İLGİNİZ VE HEDİYENİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE.
GAZİANTEPİlk defa alışveriş yaptım..son derece özenli ve hakikaten hiç tuzsuz ürünü,söz verdikleri tarihte yolladılar.
Ürünlerini hiç tereddüt etmeden alabilirsiniz..tavsiye ederim. .teşekkürler
Sayın iznik zeytin evi işleticileri; Ürünleriniz gerçekten çok başarılı ama daha da fazlasını söylemek istiyorum.
Sizinle olan alış verişimiz;
sunumunuz, şeffaflığınız, ticari ahlakınız ile muhteşem bir deneyime dönüştü.
Dünyada herkes işini böyle yapmalı dedirtecek kadar iyi. Allah yolunuzu açık işlerinizi daim etsin.
Sadık bir müşteri kazandınız...
Eşim rahatsız ve tuz yemesi yasak.Maalesef özellikle kahvaltılıklarda tuzsuz ve katkısız ürün bulmak çok zor.İnternette tuzsuz ürün ararken İznik Zeytin Evin i buldum.Telefon açıp bilgi alıp denemek için sipariş verdim.Gerçekten tuzsuz ve doğal zeytin.Tuz sorunu olan ve kaliteli zeytin yemek isteyenler hiç düşünmeden sipariş verebilirler.
Ürünleri ve iletişimi harika olan İznik Zeytin Evi ni kutluyorum.
Kazançları bol olsun.