Merhabalar,
İznik Zeytin Evi'ni internetten buldum, yorumları okuyarak biraz da çekinerek Tuzsuz Zeytin şiparişi verdim.
İşletme sahibi sipariş sonrası iletişime geçti, yaklaşımı olumlu ve çok kibardı.
Ürünler bir günde kapıda ödeme ile elime ulaştı, zeytinlerin tadı gerçekten çok lezzetli, tavsiye ederim..
Sevgili İznik Evi Çalışanları,
Sizden gelen e-posta ile sizlerle tanıştım.Telefonla yüz yüze konuşup bilgi almak istedim. Bana yetkili birinin geri dönüp bilgi vereceğini bildirdiler. Daha sonra bana sevgili Ilgın hanım döndü. İznik evi ile bilgiler verdi. Ilgın hanımla hemşeri çıktık. Daldan sele zeytinlerinden ısmarladım. Şimdiye kadar yediğim en güzel zeytindi. Ilgın hanımın sıcak ve sevecenliği benim için çok önemliydi.
Teşekkürler
Ankara
2 YILDIR İZNİK ZEYTİN EVİNDEN ZEYTİNYAĞI VE TUZLU TUZSUZ SİYAH ZEYTİNLERİ EV YAPIMI TAMAMEN ORGANIK ELMA SİRKESİ SİPARİŞ VERİYORUM ÖZEL ÜRETİM .ERKEN HASAT SOĞUK SIKIM ZEYTİNYAĞLARI VE NATUREL SIZMA ZEYTİNYAĞLARI VE TÜM ZEYTİN ÇEŞİTLERİYLE ORGANİK VE NEFİS LEZZETLERİYLE YÜKSEK KALİTEDE GÜVENİLİR ÜRÜNLERİ TEMİN EDİYORUM..AYRICA FİRMA SAHİBESİ ILGIN HANIMEFENDİYLE TELEFONDA TANIŞTIK SUHBET İMKANI BULDUM..ÜST DÜZEY DİSİPLİN ANLAYIŞI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ÖNCELİK VEREN titiz ÇALIŞMA PRENSİPLERİ NEZAKETLERİYLE ÜLKEMİZİN ÖRNEK VE GÜVENİLİR FİRMALAr içersinde hızla yükselmektedirler. siparişlerim 24 içersinde çok özenli tablo gibi koliler içersinde tarafıma ulaştırıldı .kendilerine teşekkür ediyorum..fazlasıyla hakedilmiş kazançlarıyla başarılı çalışmalerının devamını diliyorum ..Bir hekim olarak İZNİK ZEYTİN EVİNİN tüm ürünlerini herkese tavsiye ediyorum.. ediyorum..
AFYONKARAHİSARHerbir urun damak catlatan ve bagimlilik yapacak lezzette kesinlikle tavsiye ediyorum.ozellikle yesil halhali zeytin ve iznik irisinin mudavimi olduk ayrica salca ,nar eksisi ,tarhanin lezzeti gecekten harika. kahvaltilarimizi taclandiran bu lezzetlerle erken hasat zeytinyagina ekmek banmanin lezzetinde aradigimizi gercekten bulduk ve arayanlar icin gercekten cok dogru bir adressiniz.
İstanbulElinize emeğinize sağlık 0 tuzlu ürün ihtiyacıma o kadar çok cevap veriyorki teşekkürlerimi sunuyorum. Ürünlerinizi herkese öneririm
İstanbul1kg Salamura Siyah Zeytin sipariş vermiştik yanında 400 gr az tuzlu ve 400 gr tuzsuz zeytin de vardı ayrıca yanında gönderdiğiniz hediyeler için de çok teşekkür ederiz henüz tadına bakmadık iftarı zeytinlerinizle açıcaz İnşallah memnun kalırsak tekrardan sipariş vermeyi kesinlikle düşünüyoruz iyi günler dilerim
SAKARYAMükemmel bir lezzette tuzsuz siyah zeytin endişe ederek aldım lakin çok memnun kaldım ayrıca hediyeler için teşekkür ederim böyle samimi ve dürüst firmalar artık kalmadı uzun yıllar sonra harika bir zeytin yemek olanağına kavuşmak beni çok mutlu etti kendilerine minnettarım.
AdanaÖncelikle ilginize çok teşekkürler.
Özellikle tuzsuz zeytininiz ilgimi çekmişti. Çok güzelmiş. Diğer iri zeytin de harika. Elma sirkesi hediyeniz için de çok çok teşekkürler. Çok düşüncelisiniz.
Dostluğa dayalı alışveriş yapabilme şansını yaşattığınız için ayrıca teşekkürler.
Sevgiler
Sayın iznik zeytin evi işleticileri; Ürünleriniz gerçekten çok başarılı ama daha da fazlasını söylemek istiyorum.
Sizinle olan alış verişimiz;
sunumunuz, şeffaflığınız, ticari ahlakınız ile muhteşem bir deneyime dönüştü.
Dünyada herkes işini böyle yapmalı dedirtecek kadar iyi. Allah yolunuzu açık işlerinizi daim etsin.
Sadık bir müşteri kazandınız...
iznik zeytin evinden. son aldığım tuzsuz zeytin çok güzel. başarılı olmuş. sızma zeytinyağı da güzel olmuş... kalitenizin. herzaman böyle devam etmesini diler hayırlı işler dilerim...
istanbul